follo me on twitter

Follow stephenfayed on Twitter

subscribe Stephen Botros Fayed

الخميس، 19 مايو 2011

مؤمن مش صايع

هو انا مش زى كل الولاد والبنات
هو انا مينفعش اقف اتكلم بالساعات
ولا انا مليش نفس احب واتحب
ولا انا من عالم تانى ملوش فى دى الحاجات
ومليانه العين وشبعان القلب
انا مين

ببص على اللى حواليا واستغرب
واقول هو انا ليه مش بجرّب
كل اللى بعمله بتفرّج
مع انى شاب وحابب منكم اقرب
بس الطريق ده معرّج
واخرته وحشه واسأل مجرّب وخبره سنين
انا مين

محتار ومش لاقى قرار
اعيش مع التيار
دا كله كدا وانا شاب
ولا اتحدى وامشى فى طريق الانتصار
اه هو صعب بس معايا فى رب الارباب
والنصره مضمونه ليل نهار ده معين
انا مين

انا مؤمن العالم شادد عينيه
وحبّه ويبقى مسيطر عليه
ساعات بقرب وكتير ببعد
ولما ارجع بتسامح طب ليه
حبك يغنينى ويخلينى ليك اسجد
ومهما اعمل اوفى ايه ولا ايه دا انا مسكين
انا مين

انا عرفت انا هبقى مين وانى شخصيه
انا هعيش للى ضحى عنى اعظم تضحيه
انا هشبع بالرب وادوس العسل
عينى عليه وايديه فى ايديا
ثابت معاه مهما حصل
دى حياتى فيه وحياته فيا يا سامعين
انا مين

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

قول اللى نفسك فى